Friday, 10 July 2009

Cukup....

Bismillahirrahmanirrahim...

Buat kesekian kalinya...menulis lagi...alhamdulillah...

Pindah rumah baru...
Alhamdulillah...da hampir 2 mggu sy berpindah ke rumah baru...
agak perit...sbb duit habis byk...
mungkin...terpaksa korbankan cuti raya kali ini...
tak sure lagi psl ni....akan diusahakan utk pulang juga...
tak nak raya kat India ni sorg2...InsyaAllah....

Azam baru...
huhu..azam baru sbb pindah rumah baru?
ye...dgn environment baru...diharapkan suasana bermalas-malasan dpt dijauhi..
haha..alasan je ni kot...padahal mmg malas...
hhmm...betul2...serious ni..
nak fokus pd study plak skrg...
InsyaAllah....

















Berhenti...
perlu berhenti...
letih...
mmg letih...
mst berhenti...
semoga dimudahkan...
Perlu tunggu dan lihat...
tawakal yg tinggi...
Percaya pada tuhan...
Tuhan yang tidak mensia-siakan hambanya...
yakin dengan tuhan...
tuhan yang melihat dan memerhati...
berserah pada tuhan...
tuhan yang memahami dan belas simpati...

Ya Allah...
Hidupku...
Matiku...
ku serahkan pada Mu...

Baikkah...
burukkah...
Kau tentukanlah...
aku tak kuasa utk berkata apa...
aku hanya hamba....
yang meneguk...
yang mengharap..
yang bergantung...
yang menagih...
kasih, belas, dan nikmat Mu...

Kau Maha kuasa Ya Allah!!!!!!!!
Kau Maha Kuasa!!!!!

Aku hanya hamba...
yang sering leka...
Aku hanya hamba...
Aku hanya hamba semata-mata....

0 comments:

Post a Comment